Kosár
Termék: 114
Érték: 19.539,64 €
 
Célország: HU

Utalványkód:

Vissza az áttekintéshez
termék található 269

Shimano Disc fékbetét J04C fém Ice-Tec für XTR, XT, SLX, Alfine

21,24 €
Features:

  • Hochfestes Belagsmaterial
  • Lange Lebensdauer
  • Hohe Bremskraft unter Extrembedingungen
  • Spezielles Design für Sand und Schlamm
  • Gleich bleibend gute Funktion bei Nässe wie Trockenheit. Hohe Bremswirkung, hohe Standzeit.
  • Ice-Tec Kühltechnologie erhöht die Lebensdauer des Bremsbelags und senkt die Fadinggefahr.
  • Bremskraftniveau: 5 von 5 (hoch)


Kompatibilität:

  • Modell: BR-M9000, BR-M9020, BR-M987, BR-M985, BR-RS785, BR-M785, BR-M675, BR-M666, BR-M615, BR-S700, BR-R785

  • Gruppe: XTR, XT, SLX, Alfine
Ár küldésekor Magyarország; + szállítási ktg.
Shimano Disc fékbetét J04C fém Ice-Tec für XTR, XT, SLX, Alfine
Termékszám: 62800323 || EAN/UPC: 4524667919605  || Gyártói szám: Y-8LW98030
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

darab à 21,24

Kosárba tenni

Shimano

Shimano egyike a kerékpárágazat óriásainak, és egy igazán hosszú története van. A cégalapító, Shozaburo Shimano a céglalapításra így emlékszik - 1921:

„A célom az volt, hogy a Shimano termékek a legjobbak legyenek Kansei-ban (egy régió Osaka-ban, Japán), ezt követően pedig Japánban és végezetül a legjobb lenni a világon”.

Ez a gondolat futott át minden egyes Shimano terméken. Legyen az országúti vagy hegyi kerékpár, mindenhol talál az ember egy világhírű alkatrészt hozzá Japánból. Egyike volt a számos fejlesztések közül az idexált váltók fejlődése a Shimano-n keresztül. Az alapelv, hogy a váltás jelentősen leegyszerűsödjön ugyanakkor felgyorsuljon, ma már ez mindehol megtalálható.

A tárcsafék betét megválasztása jelentős hatással lehet a fék teljesítményére, így megéri egy passzoló betétet választani ill. saját követelményeinknek megfelelően is cserélni. Betét alapanyaga: Nagy a különbség a szinterezett vagy fém betetétek és az organikus anyagból készültek (pl. műgyanta vagy kevlár) között. Általánosságban elmondható, hogy az organikus anyagból készült betét hamar elkopik, ugyannakkor sokkal magasabb fékteljesítménnyel rendelkezik és kevésbé hajlamos zaj kiadására. Hordozó alapanyaga: A hordozólemez rendszerint acélt használnak. Egyes betétek azonban a súlycsökkentés és a jobb hőlevezetés érdekében alumíniumból képezik. Visszatartó rugó: Minden egyes fékbetét csere esetén ill. a fékbe beépített visszatartó rugót is cserélni, azok rendszerint a fékbetétnél találhatóak. A rugó használat alatt elfárad és az erősen lekopott fékbetétet és részben a féktárcsát is csiszolni kezdi. A régi rugó esetében gyakran előfordulhat hogy a betétet nem tisztán tudja a féktárcsáról oldani. Bekoptatás: Amíg egy tárcsafék a teljes teljesítményét kibontakoztatni tudja, szükséges az új betétet kezdetben bekoptatni. Ezalatt a folyamat alatt a fékbetét a tárcsa teljes felületéhez hozzáidomul, csüszölődni és faszén keletkezik. A bekoptatáshoz gyorsítsa fel a kerekeket (a tömegközlkedéstől távol) kb 30 km/óra sebességre és fékezzen le. Ezt a folyamatot ismételje meg kb 30-szor. Ezután ajánlott a fékeket egyenként igazán forróra fékezni. Kiválóan alkalmas erre egy átlátható lejtőzés. Megjegyzés: a fék a biztonság szempontjából egy nagyon fontos alkatrész. Hogyha nem biztos a beépítés, karbantartás és javítás folyamatában, azonnal keressen fel bennünket vagy egy másik szakműhelyt!
Hibát talált az oldalunkon? Esetleg a kép téves? Egy kiegészítés szükséges lenne?

Örülünk minden egyes Tippnek!
Ha van egy jó indoka arra, hogy az árat megváltoztatni tudjuk, akkor mondja el nekünk és
Kongasson ÁRRIADÓT!!!
 
 
 
AJAX Loader Icon