Vissza az áttekintéshez
termék található 308

Kool-Stop Disc-fékbetét für Formula Mega & The One D330

13,82 €-tól
23,37 €-tól helyett
Die Kool-Stop Scheibenbremsbeläge werden aus organischen Materialien hergestellt und mit Kunstharz gebunden. Um die Bremseigenschaften zu verbessern, enthält der Belag geringe Mengen von Metallpartikeln. Trotzdem sind die Beläge größtenteils organisch, man könnte auch sagen, sie sind halbmetallisch. Die Scheibenbremsbeläge sind sehr Rotor schonend (Rotor Friendly) und können lebenslang eine hohe Bremsleistung erbringen.

Gesinterte Scheibenbremsbeläge von Kool-Stop sind entwickelt, um die höchste Bremsleistung unter extremen Bedingungen sicherzustellen, wie z.B. bei XC, DH, Trial und Slalom. Die Beläge haben eine kurze Einfahrzeit, bis sie ihre höchste Leistung erreichen, wenn Bremskraft, Standfestigkeit und Lebensdauer verlangt werden. Gesinterte Metallbeläge sind weniger empfindlich gegenüber Verschmutzung durch Bremsflüssigkeit. Sie sollen nicht gleichzeitig mit Keramikbremsscheiben oder in geschlossenen Hydraulikanlagen verwendet werden.

  • Tauschbeläge für Formula Scheibenbremsen
Ár küldésekor Magyarország; + szállítási ktg.
réz-hátsó lap/betét-szinterezett S
Termékszám: 62002541 || EAN/UPC: 760251076147  || Gyártói szám: RED330S
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

pár à 15,96

Kosárba tenni
acél-Rücktartólemez/betét-organikus
Termékszám: 62002533 || EAN/UPC: 760251076130  || Gyártói szám: RED330
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

pár à 13,82

Kosárba tenni
A tárcsafék betét megválasztása jelentős hatással lehet a fék teljesítményére, így megéri egy passzoló betétet választani ill. saját követelményeinknek megfelelően is cserélni. Betét alapanyaga: Nagy a különbség a szinterezett vagy fém betetétek és az organikus anyagból készültek (pl. műgyanta vagy kevlár) között. Általánosságban elmondható, hogy az organikus anyagból készült betét hamar elkopik, ugyannakkor sokkal magasabb fékteljesítménnyel rendelkezik és kevésbé hajlamos zaj kiadására. Hordozó alapanyaga: A hordozólemez rendszerint acélt használnak. Egyes betétek azonban a súlycsökkentés és a jobb hőlevezetés érdekében alumíniumból képezik. Visszatartó rugó: Minden egyes fékbetét csere esetén ill. a fékbe beépített visszatartó rugót is cserélni, azok rendszerint a fékbetétnél találhatóak. A rugó használat alatt elfárad és az erősen lekopott fékbetétet és részben a féktárcsát is csiszolni kezdi. A régi rugó esetében gyakran előfordulhat hogy a betétet nem tisztán tudja a féktárcsáról oldani. Bekoptatás: Amíg egy tárcsafék a teljes teljesítményét kibontakoztatni tudja, szükséges az új betétet kezdetben bekoptatni. Ezalatt a folyamat alatt a fékbetét a tárcsa teljes felületéhez hozzáidomul, csüszölődni és faszén keletkezik. A bekoptatáshoz gyorsítsa fel a kerekeket (a tömegközlkedéstől távol) kb 30 km/óra sebességre és fékezzen le. Ezt a folyamatot ismételje meg kb 30-szor. Ezután ajánlott a fékeket egyenként igazán forróra fékezni. Kiválóan alkalmas erre egy átlátható lejtőzés. Megjegyzés: a fék a biztonság szempontjából egy nagyon fontos alkatrész. Hogyha nem biztos a beépítés, karbantartás és javítás folyamatában, azonnal keressen fel bennünket vagy egy másik szakműhelyt!
Hibát talált az oldalunkon? Esetleg a kép téves? Egy kiegészítés szükséges lenne?

Örülünk minden egyes Tippnek!
Ha van egy jó indoka arra, hogy az árat megváltoztatni tudjuk, akkor mondja el nekünk és Kongasson ÁRRIADÓT!!!
 
 
 
AJAX Loader Icon