Kosár
Termék: 89
Érték: 4.562,76 €
 
Célország: HU

Utalványkód:

Vissza az áttekintéshez
termék található 1

Hope Mono 6Ti tárcsafékbetét

17,18 €-tól
19,74 €-tól helyett
Ár küldésekor Magyarország; + szállítási ktg.
szabványos
Termékszám: 61843305 || EAN/UPC: 5055168009377  || Gyártói szám: HBSP150
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

pár à 17,18

Kosárba tenni
szinterezett
Termékszám: 61843306 || EAN/UPC: 5055168009391  || Gyártói szám: HBSP150S
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

pár à 18,04

Kosárba tenni

Hope

A távol keleti kiszervezések idején, a Hope a tendenciával szemben a teljes gyártást kizárólagosan a Barnoldwick-be, Angilába helyezte. A Hope légiközlekedési iparágban beszállítóként kezdte, ugyanakkor a konstrukciójában teljes mértékben a kiváló minőségű kerékpár alkatrészekre koncentrálta. Szinte legedás a komplex hántolásos, hidrauliks tárcsafékekről, amely végtelelnül nagy szeretettel körülvett aprólékossággal, és kiváló fékteljesítménnyel koronázott meg. Ugyanakkor nem szabad alábecsülni a kerékagyakat és a további tuning alkatrészeket sem, amelyek valószínüleg örökké tartanak.

A tárcsafék betét megválasztása jelentős hatással lehet a fék teljesítményére, így megéri egy passzoló betétet választani ill. saját követelményeinknek megfelelően is cserélni. Betét alapanyaga: Nagy a különbség a szinterezett vagy fém betetétek és az organikus anyagból készültek (pl. műgyanta vagy kevlár) között. Általánosságban elmondható, hogy az organikus anyagból készült betét hamar elkopik, ugyannakkor sokkal magasabb fékteljesítménnyel rendelkezik és kevésbé hajlamos zaj kiadására. Hordozó alapanyaga: A hordozólemez rendszerint acélt használnak. Egyes betétek azonban a súlycsökkentés és a jobb hőlevezetés érdekében alumíniumból képezik. Visszatartó rugó: Minden egyes fékbetét csere esetén ill. a fékbe beépített visszatartó rugót is cserélni, azok rendszerint a fékbetétnél találhatóak. A rugó használat alatt elfárad és az erősen lekopott fékbetétet és részben a féktárcsát is csiszolni kezdi. A régi rugó esetében gyakran előfordulhat hogy a betétet nem tisztán tudja a féktárcsáról oldani. Bekoptatás: Amíg egy tárcsafék a teljes teljesítményét kibontakoztatni tudja, szükséges az új betétet kezdetben bekoptatni. Ezalatt a folyamat alatt a fékbetét a tárcsa teljes felületéhez hozzáidomul, csüszölődni és faszén keletkezik. A bekoptatáshoz gyorsítsa fel a kerekeket (a tömegközlkedéstől távol) kb 30 km/óra sebességre és fékezzen le. Ezt a folyamatot ismételje meg kb 30-szor. Ezután ajánlott a fékeket egyenként igazán forróra fékezni. Kiválóan alkalmas erre egy átlátható lejtőzés. Megjegyzés: a fék a biztonság szempontjából egy nagyon fontos alkatrész. Hogyha nem biztos a beépítés, karbantartás és javítás folyamatában, azonnal keressen fel bennünket vagy egy másik szakműhelyt!
Hibát talált az oldalunkon? Esetleg a kép téves? Egy kiegészítés szükséges lenne?

Örülünk minden egyes Tippnek!
Ha van egy jó indoka arra, hogy az árat megváltoztatni tudjuk, akkor mondja el nekünk és
Kongasson ÁRRIADÓT!!!
 
 
 
AJAX Loader Icon