Kosár
Termék: 407
Érték: 95.459,37 €
 
Célország: HU

Utalványkód:

Vissza az áttekintéshez
termék található 87

Hayes féktárcsa 6-furatos

23,47 €-tól
28,71 €-tól helyett
Features:

  • für alle Modelle passend!
  • nur hinten einsetzbar
  • Gewicht: 99 g
  • Groesse: Ø 140 mm
  • Bremsscheibenbefestigung: IS 2000
  • Material: rostfreier Stahl
Ár küldésekor Magyarország; + szállítási ktg.
Features:

  • für alle Modelle passend!
  • Gewicht: 204 g
  • Groesse: Ø 203 mm
  • Bremsscheiben-Dicke: 1,8
  • Bremsscheiben-Ø: 160
  • Bremsscheibenbefestigung: IS 2000
  • Material: rostfreier Stahl
203mm (V-8)
inkl. T-25 Schrauben
Termékszám: 63970011 || EAN/UPC: 844171000670  || Gyártói szám: 98-17552
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

darab à 26,57

Kosárba tenni
Features:

  • für alle Modelle passend!
  • nur hinten einsetzbar
  • Gewicht: 99 g
  • Groesse: Ø 140 mm
  • Bremsscheibenbefestigung: IS 2000
  • Material: rostfreier Stahl
140mm (V-5)
nur hinten einsetzbar; inkl. T-25 Schrauben
Termékszám: 63970168 || EAN/UPC: 844171030844  || Gyártói szám: 98-22258
Online rendelés és szállítási idő lekérdezése

darab à 23,47

Kosárba tenni
Jelenleg csak egy darab Német szöveg áll rendelkezésre:

Hayes - der Experte für hydraulische Scheibenbremssysteme! Das Unternehmen Hayes gibt es seit 1946. Hier begann die Geschichte der hydraulischen Scheibenbremse für den MTB Einsatz. Die Scheibenbremsensysteme von Hayes machen aber in jedem schwierigen Gelände einen guten Job. Sie sind von sehr hoher Qualität und besitzen eine hervorragende Bremswirkung, Kraft und Zuverlässigkeit! Seit seiner Entstehung entwickelt es seine Bremsentechnologien kontinuierlich fort.

Hayes Brake wurde im Jahr 1946 gegründet und entwickelt seitdem Bremssysteme. Im Jahr 1997 spaltete sich die Firma und die Tochterfirma namens Hayes Disc Brake wurde gegründet, die Scheibenbremsen herstellte und Verkaufte.

A féktárcsa kiválasztásánál érdemes több tényezőre figyelni. Különösképpen akkor, ha a cserélendő tárcsa más gyártótól van.

  • Felvétel:
    Jelenleg két lehetőség van a féktárcsa kerékagyhoz történő rögzítésénél. Az egyik a 6-lyúkú felvétel az IS2000 (nemzetközi szabvány) alapján, és a másik lehetőség a Center-Lock felvétel, amelyet a Shimano fejlesztett ki. Ahogy a neve is mutatja, 6-lyúkú felvétel esetén, a tárcsát középen hat csavarral lehet a kerékagyhoz rögzíteni, míg a Center-Lock-nál a kerékagyat és a tárcsát fogazat alapján lehet összekapcsolni. A féktárcsát feltűzzük és középen egy központi anyával (a fogazatnál) rögzítjük.
    Lehetőség van egy Center-Lock kerékagyra és 6-lyúkú adaptert építeni, hogy a választás alapján mindkét rendszert használni tudjuk. Fordítottan azonban nem kivitelezhető!
    Régebbi rögzítési típusok, mint a három és négy furatos, ahogy a 4 lyukú felvétel a Rohlopp Speddhub esetében kivételt képeznek. A Shimano Saint csoport új generációja egy nagyobb Center Lock felvételt vezettek be, de az újra visszaállításra került.

  • Átmérő:
    Egy féktárcsa átmérője mindig az akutális tárcsának megfelelőnek kell lennie. Ha nagyobb fékteljesítményt szeretnénk, használhatunk egy nagyobb tárcsát is. Figyelni kell azonban arra, hogy a meghatározott adapterre lesz szükségünk a féknyeregnél a nagyobb tárcsa összeillesztéséhez. Ezenkívül a teleszkópvilla illetve a vázgyártő engedélyét is figyelembe kell venni a tárcsanagyság kiválasztásakor!

  • Dörzsgyűrű magassága:
    Ezalatt azt a felület magasságot értjük, ahol legutoljára fékeztünk. Ez a magasság semmi esetre sem lehet kisebb annál, ahol a fékbetét elhelyezkedik! A modernebb hullámos felüleltű tárcsáknál a dörzsgyűrű magasság gyakran nem könnyen azonosítható. Itt is érvényesek a gyártó ajánlásainak betartása!

  • Alapanyag:
    Rendszerint a féktárcsák acélból készülnek. Egy könyebb modell esetén aluminiumot is használnak kiegészítésként. Itt is feltétlenül szükséges a megfelelő (gyártó által ajánlott) fékbetétre figyelni. Egy rossz fékbetét választás fékhibát rosszabb esetben esést is eredményezhet!

  • Karbantartás:
    A tárcsa enyhe oldalirányú ütését egy megfelelő szerszámmal vagy egy párhuzamos fogóval kiigazítható. Ez a munkálat egy kevés kivitelezési képességet igyényel. Ha a féktárcsa erőteljesen deformálódott (pl. kő által karcolt) ugyanúgy cserét igényel mint túlzott kopás esetén.
    A féktárcsa lehet pl. Isopropanolal vagy féktisztítóval tisztítani.
    Egy kékes elszineződés a tárcsán egy termikus (hő) túlterhelést jelent a tárcsán. Ebben az esetben egy nagyobb méretű tárcsára van szükségünk és/vagy a fékhasználatnál egy kis odafigyelésre (pl: egy lejtőn féket ne csiszoltassuk).

Megjegyzés: a fék biztonsági szempontból nagyon fontos alkatrész. Hogyha bizonytalan a beépítsénél, karbantartásnál vagy javításnál, keressen fel bennünket vagy egy másik szakműhelyt!
Hibát talált az oldalunkon? Esetleg a kép téves? Egy kiegészítés szükséges lenne?

Örülünk minden egyes Tippnek!
Ha van egy jó indoka arra, hogy az árat megváltoztatni tudjuk, akkor mondja el nekünk és
Kongasson ÁRRIADÓT!!!
 
 
 
AJAX Loader Icon